11 Temmuz 2008

tarçıın:)



dün yanımda şunlardan getirdim acıbadem kurabiyesi çok severim herkes bilir.bi de annem de yandaki gofretleri çok sever bunu da herkes bilir.yedik işte bunlardan..şimdi imajları tamamlamaya çalışıorum.biter işallaa yahu işte bi 1000 tane daha var galiba..dün bi de çok eğlendim beşiktaşa gittik deniz kenarına foto çektik tuna acayip şeyler öğretti.babam çok sevincek.kulağımda take me home çalıyo.seviyorum bu şarkıyı aaaaaa dün tarçın' ın fotoğrafını çektim dur koyuveriyim.


işteee benim köpeklere dokunmamı sağlayan köpek tarçın.:)köpeklerden korkmuyorum artık . dün yerde bu şekilde baygın bi halde yatıyodu.tarçın demeye başladığım anda kuyruğunu pat pat pat duvara vurmaya başladı.bi sevdim bi sevdim onuuu ooooy.ben onu sevdikçe ayaklarını böle havaya kaldırdı.kediler hayatımda hala korktuğum hayvanlar ama tünelde otururken bacaklarımın arasından geçiyolar. onlarla daha fazla samimi olamayız üzgünüm..tarçın seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok: