30 Nisan 2008

öle bişiler işte..

didem dediki bloguna neden yazmıosun ben de dedimki bilmem unuttum gitti. sürekli koşturmaca sürekli bi telaş blog mlog aklımda kalmamış.. bugün derslerimden sabahkinin iptal olmasının verdiği rahatlıkla sabah geç kalktım ama fazla rahat davrandım ki derse geç kalıodum ama hoca benden daha geç kaldı:)bi debugün babanem anjio oldu yarın da maalesef bypass olucak gerçi maalesef dememek lazım pozitif olmak lazım olumlu düşünmek lazım turp gibidir benim babanem bunu ataltıcak işallah. bi de yarına proje teslimmiş ben bunu daha bugün öğrendim tabi şimdi burda çene çalmayı bırakıp projeme geri dönmem lazım bi deee murat dorkip dün saatlerce yapmaya uuraştıım şeyi beenmeyip okulda 10 sn de yaptıım şeyi beendi..bunun da bölesi olcakmış napalım:) hadi ça ça öperimmm!

Hiç yorum yok: